GRATIS LIEFERUNG - OHNE MINDESTBESTELLWERT - SICHER BEZAHLEN - GROSSE AUSWAHL - KLEINE PREISE Brauchst Du Hilfe?

Brand equity dimensions of mobile phone to Albanian consumers

von Irma Shyle - Verkauft von Dodax EU
Zustand: Neu
€ 41,10
inklusive MwSt. - GRATIS LIEFERUNG
Irma Shyle Brand equity dimensions of mobile phone to Albanian consumers
Irma Shyle - Brand equity dimensions of mobile phone to Albanian consumers

Dir gefällt dieses Produkt? Sag's weiter!

€ 41,10 inkl. USt.
Nur noch 1 Stück verfügbar Nur noch 1 Stück verfügbar
Lieferung: zwischen 2020-12-08 und 2020-12-10
Verkauf & Versand: Dodax EU

Beschreibung

Brand equity is a key factor that can bring to the company: high profits, brand expansion opportunities, protection against competitors, effective communication strength but also leads to the strengthening of preferences consumer purchase intention and customer loyalty. High brand equity generates a differential effect , higher brand knowledge , and a larger consumer response , which normally leads to better brand performance, both from a financial and a customer perspective. The strong relationship between customers and brand can influence in creating strong brand equity.A brand can act as a partner, so features like a person, and thus can cause an emotional response from consumers. This monograph consist in the literature review about concepts of brands and also include three article about brand equity, brand personality and dimensions of brand personality.

Mitwirkende

Autor Irma Shyle

Autor Vjollca Hysi

Produktdetails

DUIN 1QHG2PEA3FK

GTIN 9783659667558

Sprache Englisch

Seitenanzahl 96

Produkttyp Taschenbuch

Größe 220 x 150  mm

€ 41,10
Wir nutzen Cookies auf unserer Website, um deinen Besuch effizienter zu gestalten und dir mehr Benutzerfreundlichkeit bieten zu können. Klicke daher bitte auf "Cookies akzeptieren"! Nähere Informationen findest du in unserer Datenschutzerklärung.